Göteborg! :D♥♥♥♥

Igår kom jag hem från Göteborg, jag var där och tävlade, de gick ganska bra för mej :) i mönster kom jag 3:a vi va 9 som tävlade då, och i sparring kom jag 2:a :D då va vi 5 :) <3 jag tror att jag råkade skada någon eller hon mådde illa och haltade efter hon sparrades mot MEJ :D så malva "vann" en match tack vare mej :) <3 bilder från görteborg kommer när theo har lagt upp dom på facebook :) <3
just nu sitter jag och chattar med några stycken.De e typ ingen som kan göra något -.- TRÅKIGT! "/
dom två pokalerna va från göteborg ;D <3

Jag :)

Jag igen :)

Lisa W <3 :)

Jag ännu en gång :)





se ya suckaahs! ;D <3

puss //Lisa Emily Holm

Kommentarer
Postat av: Theo

Har du inga svea cup medaljer?:P

2010-10-24 @ 17:34:07
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0